• 174 firmas
  • 9 raksti
  • 15 attēli
  • 1 prece
  • Runā saprotamā valodā

    .. Sistēma ieviesta Rīgā, Tallinā un Viļņā, iegūstot datus par vides reklāmas sasniegto auditoriju - par to, cik cilvēku ir redzējuši konkrēto reklāmu, nevis tikai tai pagājuši garām. Tāpat tiek iegūti dati par to, kādā frekvencē - vienu, divas, trīs vai vairākas reizes - reklāma ir redzēta. .. Klienti sāk likt arī savos iepirkumos prasības par vides

    Vides reklāma attīstās gausi

    Vides reklāma attīstās gausi Nozares uzņēmumi apgalvo - piedāvātu jebko, ja būtu pieprasījums. Vides reklāmas jomā Latvijā ir pieejami visi pasaulē pieprasītākie risinājumi. Lai īstenotu kaut ko neierastāku, vides reklāmas jomas uzņēmumi gatavi sadarboties individuālos projektos, bet kopumā uzskata, ka inovatīvajiem risinājumiem, kas

    Latvijas Reklāmas asociācijai aprit 20 gadi

    .. lēnām kļūs ļoti "aristokrātiska". Vides reklāma būs stabila un nedaudz augoša, ar nelielu digitalizācijas tendenci. Radio arvien vairāk kļūs "on-demand" medijs. Arī te.. klajā ar idejām, kur zīmoli integrējas saturā. Laba reklāma pozitīvi izklaidē savu mērķauditoriju. Izcila reklāma palīdz pasaulei kļūt labākai.   AINĀRS

    Saskaitīt skatienus

    .. Līdz šim vides reklāmu uzskaitei tiek izmantoti kampaņu pētījumi, aptaujājot attiecīgas teritorijas iedzīvotājus par to, vai reklāma ir pamanīta, vai to atpazīst, taču tas nedod pilnīgu priekšstatu par reklāmas atdevi. ot QR kodu. Vides reklāmu esot pamats uzskatīt arī par vissenāko veidu, ja no reklāmas viedokļa paraugās uz pirmajiem

    Alternatīvu meklējumi politikas auditorijas uzrunāšanai

    .. : "Tas ir kārtējais populistiskais un nepārdomātais lēmums. Kā esam novērojuši, Latvijā iedzīvotājiem nepieciešams pamudinājums atbildīgos brīžos". Viņš savu nostāju argumentē ar to, ka televīzijas reklāma palī dzēja vēlētājiem "mobilizēties zem politiskā piedāvājuma karogiem un vispār - mobilizēties izvēlei kā tādai", savukārt tagad šī

    Paplašināt realitāti

    .. Šādu iespēju piedāvā arī vides reklāmām. .. Turpinoties interneta auditorijas pieaugumam un, kas ir svarīgāk, tās uzvedības paradigmu maiņai, aizvien aktuālāka kļūst reklāma pirms interneta video satura, kas galvenokārt pieejams specializētās vietnēs. .. Neviena no tām nepiedāvā ideāl u risinājumu reklāmdevējiem - kamēr reklāma YouTube,

    Vēstījums jānes precīzi un kombinējot kanālus

    .. un sasniegt visu Latviju?" vaic ā eksperts. Tiesa, viņš atzīst, ka, piemēram, atverot jaunu veikalu kādā konkrētā vietā, ir vērts izmantot tikai vietējos mediju kanālus, piemēram, vides reklāmu, radio un vietējos interneta resursus. P.Pūrītis uzsver, ka sadzīves līmenī nemitīgi saskaras.. īstā laikā migrēt no vienas auditorijas uz citu.

    Tiešais pasts – ar skatu nākotnē

    .. tiešais tiesais pasts tiešā tiesa pasta tiešo tieso pastu marketings marketingu pārdošana pārdošanu pardosana pardosanu reklama reklāma Vēstuļu korespondence kā ārpakalpojums Latvijā ir populāra vairāk kā desmit gadus, un, pārstāvot uzņēmumu, kas uzkrājis pieredzi un attīstījis kompetenci visdažādāko pasta un elektronisko sūtījumu

    Mediju investīciju efektivitāte

    .. Un tad ir jāizvēlas – vai nu neiekļaut tos, par kuriem auditorijas datu nav, piemēram, vides mediji, tiešā mārketinga kanāli; vai arī meklēt veidu, kā salīdzināt medijus ar auditorijas datiem ar tiem, par kuriem to nav; 2. .. Un arī šajā brīdī katram jāatbild uz jautājumu – kamdēļ tiek izvietota reklāma . .. Un, protams, arī trūkumi – ir nepieciešami