• Reklāma & Mārketings (1191):1
  • 1176 firmas
  • 21 raksts
  • 206 attēli
  • 31 prece
  • Runā saprotamā valodā

    .. fiksēšanas kameru.Sistēma ieviesta Rīgā, Tallinā un Viļņā, iegūstot datus par vides reklāmas sasniegto auditoriju - par to, cik cilvēku ir redzējuši konkrēto reklāmu, nevis tikai tai pagājuši garām. Tāpat tiek iegūti dati par to, kādā frekvencē - vienu, divas, trīs vai vairākas reizes - reklāma ir redzēta. Tiek analizēti kontakti ar reklāmu, ir

    Vides reklāma attīstās gausi

    Vides reklāma attīstās gausi Nozares uzņēmumi apgalvo - piedāvātu jebko, ja būtu pieprasījums. .. Lai īstenotu kaut ko neierastāku, vides reklāmas jomas uzņēmumi gatavi sadarboties individuālos projektos, bet kopumā uzskata, ka inovatīvajiem risinājumiem, kas strauji izplatās citur pasaulē, Latvijā traucē ienākt mazais tirgus un

    Pie Latvijas reklāmas šūpuļa

    .. Šeit no sākta gala ir izveidojies, ka reklāma , reklāmas produkti un pat kampaņas tiek radītas kopīgi ar aģentūrām, bieži pat kopīgi ar klientu. Ir izveidojušās labas attiecības "pa taisno", un reklāmisti par to nesatraucas, jo kopā tiek izveidots kreatīvs produkts - konkursi, rubrikas un tamlīdzīgas smalkas aktivitātes, arī paši dīdžeji palīdz

    Cer uz radošajām nozarēm labvēlīgāku Publisko iepirkumu procedūru

    .. Reklāma ir radošs, intelektuāls darbs, un desmit dienas ir absolūti nepietiekams laiks," akcentē B... reklāma ir radoša nozare, taču tai tiek piemēroti tādi pa ši standarti, kādi ir jebkuriem citiem pakalpojumiem un precēm."No vienas puses, varētu teikt, ka tas nav slikti, jo jābūt vienotiem standartiem visām pakalpojumu jomām," klāsta L...

    Par vietu zem saules

    .. LTV kā alternatīvu MTG grupai. "Mēs bijām konsekventi savā cenu politikā, neteicām, ka esam vareni. Ja aģentūras investētu tikai vienā grupā, tas nākamajā ga dā novestu pie vēl smagākām sekām," par situāciju secina LTV ģenerāldirektors. Reklāma sabiedriskajā medijā? Tieši uz LTV sniegumu reklāmas tirgū kā problēmu norāda MTG pārstāve.

    Latvijas Reklāmas asociācijai aprit 20 gadi

    .. ir zināms finanšu deficīts ik uz soļa. Paliks izturīgākie un talantīgākie, tie, kuriem reklāma ir asinīs un patikusi visu mūžu - viņi no šīs industrijas prom neies. Izaugsme gan būs. Tā nebūs ar lielu rāvienu vai.. kļūs ļoti "aristokrātiska". Vides reklāma būs stabila un nedaudz augoša, ar nelielu digitalizācijas tendenci. Radio arvien

    No lietuviešu konkurences nebaidās

    .. veidošanai kādā citā valstī var noteikt laika apstākļi. Piemēram, maija skatu reklāma jāfilmē krietni agrāk. A.Dzene vērš uzmanību, ka arī ārvalstu aģentūras aktīvi meklē.. , bet nedaudz mazāku daļu - pašas reklāmas veidošanā. Reklāma , protams, nevar būt sliktas kvalitātes, kas ir viens no aspektiem, kāpēc daudzi uzņēmumi meklē sinerģijas

    Sapnis par latviešu BBC

    .. piešķirtos līdzekļus izmantotu pilnvērtīgi. Mans mērķis - reklāma ne šodien, ne arī nākotnē nedrīkst ietekmēt mediju saturu. No reklāmas gūtos ieņēmumus ir jānovirza investīcijās.. nosacījumi visā tirgū - katrs savā vietā. Vēl arvien dominē tiešā reklāma . Sponsorēšana un citi reklāmas veidi ir mazs īpatsvars.. imidžreklāma, tās ir maz vai

    Saskaitīt skatienus

    .. , tās biežumu un patieso kontaktu skaitu. Līdz šim vides reklāmu uzskaitei tiek izmantoti kampaņu pētījumi, aptaujājot attiecīgas teritorijas iedzīvotājus par to, vai reklāma ir pamanīta, vai to atpazīst, taču tas nedod pilnīgu priekšstatu par reklāmas atdevi. ot QR kodu. Vides reklāmu esot pamats uzskatīt arī par vissenāko.. , apgaismojums,

    Jaunos talantus augstskolās nemeklē

    .. viņa domām, augstskolās esot juceklis ar to, kas vispār ir reklāma , jauniešus mazliet apmāca visā, bet ļoti pavirši. Izsludinot.. nav obligāti jābūt darba pieredzei, akcentē Leitis, iespējams, jaunietis vienkārši ir "taisījis kādu plakātu skeitborda pasākumam", un tas izdevies labs un interesants.   Aģentūras McCann WorldGroup Riga

    Alternatīvu meklējumi politikas auditorijas uzrunāšanai

    .. : "Tas ir kārtējais populistiskais un nepārdomātais lēmums. Kā esam novērojuši, Latvijā iedzīvotājiem nepieciešams pamudinājums atbildīgos brīžos". Viņš savu nostāju argumentē ar to, ka televīzijas reklāma palī dzēja vēlētājiem "mobilizēties zem politiskā piedāvājuma karogiem un vispār - mobilizēties izvēlei kā tādai", savukārt tagad šī

    Personas dati - mūsdienu nafta

    .. tikai tādus piedāvājumus, uz kuriem mēs iepriekš esam bijuši gatavi. A.Bitāns: Tagad ir mazinājusies šī drukātā reklāma , kas iepriekš ļoti uzbāzīgi tika likta arī manā pastkastītē. Tāpat bija lipinātas šīs uzlīmes ar piedāvājumu ievilkt dzīvoklī internetu.. ir kļuvušas neētiskākas? A.Bitāns: Es negribētu tam pie krist. Atšķirība varētu būt

    Paplašināt realitāti

    .. Turpinoties interneta auditorijas pieaugumam un, kas ir svarīgāk, tās uzvedības paradigmu maiņai, aizvien aktuālāka kļūst reklāma pirms interneta video satura, kas galvenokārt pieejams specializētās vietnēs. .. Neviena no tām nepiedāvā ideāl u risinājumu reklāmdevējiem - kamēr reklāma YouTube, arī pirms video, sasniegs lielu lietotāju

    Necīnīties par vietu izžuvušā dīķī

    .. , protams, nenozīmē, ka nav jāattīsta produkts, kampaņa, ka nav jāpiedāvā kaut kas jauns. Tomēr pēdējā laikā redzam, ka kampaņas tiek izveidotas un tad tiek lekts atkal uz nākamo ideju.   Reklāmas aģentūras bieži norāda, ka tieši klienti vēlas, lai reklāma būtu skaļa un vienkārša, ar tūlītēju efektu, nerūpējoties par kvalitāti un ilgtermiņa

    Vēstījums jānes precīzi un kombinējot kanālus

    .. reklāmu, radio un vietējos interneta resursus. P.Pūrītis uzsver, ka sadzīves līmenī nemitīgi saskaras dažādi sabiedrības slāņi, turklāt cilvēks var īstā laikā migrēt no vienas auditorijas uz citu. „Lēmumu par auto iegādi var izšķirt Baltinavas brālēna viedoklis vai reklāma , ko cilvēks redzēja, kad vēl nebija mērķa auditorija.

    Nozīme ir tikai izglītībai

    .. festivāls. Arī viņi sāk saprast - un Latvijā to vajag vairāk cilvēkiem saprast -, ka reklāma nepatīk, riebjas, cilvēki brīnās, ka par to vispār dod balvas, līdz ar to jātaisa darbi, kas neizskatās pēc reklāmas. Tas ir vecs triks. Darbi.. pasākumam nebija. Idejas vārdā bija savākti cilvēki, un neviens nevarēja garantēt, ka tas izdosies.   Kurā

    Mārketings ir jāvada profesionāļiem!

    .. reklāma , mārketings ir zinātnes un mākslas apvienojums par to, kā jau pašos pamatos radīt produktus un pakalpojumus, kuri jau paši sevi pārdod izvēlētajai mērķauditorijai. .. Kā piemēru varu minēt mūsu pašu Latvijas zīmolu Madara, kurš savu veiksmīgo dzīvesstāstu sāka ar rūpīgu un pārdomātu potenciālā tirgus analīzi, potenciālo klientu

    Tiešais pasts – ar skatu nākotnē

    .. virzienu tiešā pasta nozarē. tiešais tiesais pasts tiešā tiesa pasta tiešo tieso pastu marketings marketingu pārdošana pārdošanu pardosana pardosanu reklama reklāma Vēstuļu korespondence kā ārpakalpojums Latvijā ir populāra vairāk kā desmit gadus, un, pārstāvot uzņēmumu, kas uzkrājis pieredzi un attīstījis kompetenci visdažādāko pasta

    Reklāmas dāvanas

    .. ir šīsdienas aktualitāte. Jo personiskāka būs reklāma , jo dziļāk un patiesāk tā uzrunās. Ko tas maksā? Daudz mazāk, nekā zaudēti.. izšķiestos līdzekļus. Ar reklāmas dāvanām un suvenīriem esam pat spiesti strādāt precīzāk un mērķtiecīgāk, arī reklāmas iedarbība-atdeve pēc reklāmas kontakta ir ilgstošāka, jo par asti šīs lietas ir ērti un