Digitālais mārketings, visā Latvijā
Kas ir SEM, un kāpēc tas ir digitālā mārketinga nākotne
SEM nozīmē "meklēšanas mārketings" (search engine marketing). Tas ir process, kurā tiek apvienotas SEO un PPC
Digitālais mārketings un Covid-19 ietekme – ko der zināt?
Lasi, lai uzzinātu vairāk par to, kā vīruss ir ietekmējis digitālo mārketingu, un lai zinātu, kā šīs pārmaiņas
3 mārketinga un PR komunikācijas blogi latviešu valodā, kurus vajadzētu abonēt
Mārketinga un PR komunikācijas blogu abonēšana ir izdevīga un vēlama, jo tie sniedz noderīgu informāciju un
Drukas pakalpojumu priekšrocības digitālajā laikmetā
Drukas pakalpojumi joprojām ir ne tikai aktuāli, bet arī dod lielāku priekšrocību pārblīvētajā digitālajā
Drukas materiāli mārketingā
Drukas materiāli lieliski papildina jebkuru mārketinga stratēģiju, tomēr ne visi mārketinga speciālisti tos
Pazīmes, ka tavam biznesam nepieciešami SEO pakalpojumi
Mūsdienās ikvienam sevi cienošam uzņēmumam, kas vēlas piesaistīt klientus, ir sava mājaslapa, Facebook lapa, kā
Kādēļ ir nepieciešama konkurentu SEO pozīciju izpēte?
Mārketinga pakalpojumi, ko piedāvā E-komercija.lv pieredzējušie SEO speciālisti, palīdzēs izveidot efektīvu
Kas ir SEO pakalpojumi, un ko tie ietver?
Ja jums aktuāls SEO audits, mājaslapu izstrāde vai cita veida mārketinga pakalpojumi, reklāmas aģentūra
Kāpēc konkurenti mājaslapas optimizēšanu uztic speciālistiem?
Lai arī mājaslapas izveide nebūt nav ļoti sarežģīta, tās sakārtošana un pielāgošana (optimizēšana)
Digitālā druka. SIA "Zeta GD"
Digitālā druka arvien biežāk tiek izmantota mazu tirāžu preses izdevumu, plakātu, bukletu, apsveikumu,
Kur e-komercijā tiek izmantots MI (mākslīgais intelekts)?
Mākslīgais intelekts vairs nav abstrakcija, bet gan konkrēta biznesa un klienta mijiedarbības sastāvdaļa.
Biznesa profili – vērtīgi papildspēki tavam uzņēmumam!
Viens no iedarbīgākajiem digitālā mārketinga risinājumiem, kas palīdzējis mūsu klientiem sasniegt jaunas
Tavs uzņēmums – 6 dažādās platformās JEB kā nokļūt tur, kur ir tavi klienti?
Vai tavs uzņēmums nesen sācis darboties, un tu prāto, kā ātri un efektīvi par to informēt savus potenciālos klientus?
Tavs uzņēmums – 6 dažādās platformās JEB kā nokļūt tur, kur ir tavi klienti?
Vai tavs uzņēmums nesen sācis darboties, un tu prāto, kā ātri un efektīvi par to informēt savus potenciālos klientus?
FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen
Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen.
Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem
Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka
Kāpēc saturs ir svarīgs uzņēmuma atrodamībai tiešsaistē
Lai uzņēmuma produkts vai pakalpojums vieglāk un ātrāk sasniegtu potenciālos klientus ar organiskās meklēšanas
Vai tavi klienti tevi atrod?
Lai sasniegtu vēlamo mērķauditoriju, ne vienmēr pietiek uzturēt biznesa profilu tikai Facebook. Ir svarīgi, lai
"PricewaterhouseCoopers" apgrozījums aizvadītajā finanšu gadā pieauga par 22,6%
Auditorkompānijas "PricewaterhouseCoopers" Latvijas uzņēmums aizvadītajā finanšu gadā no 2018.gada 1.jūlija
Google Premiere Partneru prasības, sākot no 2021. gada
Google informējusi visus savus partnerus, ka jaunās izmaiņas atliktas līdz 2021. gadam – turpmāk uzņēmumiem, kas
Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2
Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2), un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai
10 veikali, kur iegādāties sēklas
Klāt ir pavasaris un līdz ar to – vēlme nodoties dārzkopībai un puķkopībai. Viens no sarežģītākajiem uzdevumiem, protams, ir izdomāt, ko jaunajā sezonā sēt un stādīt un kādas sēklas vislabāk iegādāties. Par to, no kurām piecām kļūdām vajadzētu izvairīties, lai, iegādājoties dārzeņu un puķu sēklas, nepārmaksātu, izvairītos no nedīgstošām sēklām un iegūtu labu rezultātu savā dārzā, raksta turpinājumā.
TOP 10 tulkošanas biroji Latvijā
Katrs no mums var nokļūt situācijā, kad nepieciešams kvalitatīvs tulkojums, piemēram, svarīgam dokumentam, kas jāiesniedz kādā iestādē, biznesa vajadzībām, lai darbotos jaunos tirgos, vai elementārai komunikācijai ar ārvalstu sadarbības partneriem. Situācijas var būt daudz un dažādas. Kāds varētu teikt, ka var taču izmantot online pieejamos mašīntulkus, atrast kādu, kas pārzina valodas, draugu vai paziņu lokā, vai sameklēt tulkotāju sludinājumu portālā, tādējādi ietaupot naudu. Taču pirms klausīt šim padomam, aicinām apskatīt astoņus būtiskus iemeslus, kāpēc labāk uzticēt tulkošanu profesionāliem tulkošanas pakalpojumu sniedzējiem.