Ekoloģiskie tīrīšanas līdzekļi, visā Latvijā

2018. gada 24. augustā 09:31

SIA "Mayeri Professional" – profesionālie mazgāšanas, tīrīšanas līdzekļi un tehnika

Profesionālie mazgāšanas un tīrīšanas līdzekļi ir kļuvuši par populāru izvēli daudziem lietotājiem.

2023. gada 27. decembrī 13:00

Efektīvi tīrīšanas līdzekļi jūsu mājoklim: kā izvēlēties labākos produktus?

Sadzīves ķīmijas un saimniecības preču klāsts šobrīd ir ļoti plašs, tādēļ bieži vien ir ļoti viegli apjukt lielajā

2019. gada 20. martā 17:01

Sadzīves ķīmijas ražotāja "Spodrība" apgrozījums pērn provizoriski pieauga par 1,16 miljoniem eiro

Rīga, 20.marts, LETA. Sadzīves ķīmijas ražotājs "Spodrība" pērn provizoriski strādāja ar 4,32 miljonu eiro

2022. gada 16. novembrī 11:11

Vai flīzes ir piemērots segums grīdām?

Būvējot māju vai veicot remontu aktuāls, ir jautājums – kādu grīdas segumu izvēlēties. Katram no grīdas

10 interneta veikali, kur iegādāties būvmateriālus

Iepirkšanās internetā lielai daļai jau kļuvusi par tikpat ierastu lietu kā iepirkties fiziskā veikalā. Tomēr – pirkt pārtiku, apģērbu, grāmatas, viedierīces, mazo sadzīves tehniku, uztura bagātinātājus, dekoratīvo kosmētiku un citas ikdienā izmantotās preces ir viens, bet pavisam citādāk ir pirkt būvmateriālus, jo šai produkcijai raksturīgas savas nianses. Tāpēc rodas jautājums – vai vērts iegādāties būvmateriālus interneta veikalos? Raksta turpinājumā apskatīsim būvmateriālu iegādes internetā priekšrocības un trūkumus, kā arī sniegsim dažus ieteikumus veiksmīgam pirkumam šajā preču kategorijā.

Kur pasūtīt telpu uzkopšanu?

Uzkopšanas serviss ir pieprasīts pakalpojums, kas paredzēts nevainojamas tīrības nodrošināšanai telpās, vai tas būtu dzīvoklis, privātmāja, vasarnīca, birojs vai citas telpas. Pateicoties profesionālai pieejai, kas ietver sevī specializēta aprīkojuma un kvalitatīvu tīrīšanas līdzekļu izmantošanu, kā arī, protams, prasmes un pieredzi, uzkopšana kļūst krietni efektīvāka, jo rezultāts pēc profesionālas uzkopšanas saglabājas ilgāk nekā pēc standarta mitrās uzkopšanas.